bråk...

med routern idag, suck säger jag bara, så fort jag försöker gå in på CCNA å läsa å va duktig så får den spat å tappar kontakten typ...jäkla skit lixom..hmm...behöver någ lite hjälp med denna..:P aja
Joel försökte iaf, över msn, å det blev mkt bättre...så himla snällt! :D fast det blev ju inget läst för mig idag som det va tänkt...suck lixom..aja får väl bli imorogn mellan typ 12 å 18 då jag ska sitta i skolan å vänta...skoj eller hur? haha

undra om man kanske inte borde sova snart, kl är halv ett nu, å jag ska upp vid kvart över sex imrgon, nice nice..:P hehe

Natti natt (ska ju ändå gå å lägga mig tidsnog) tihi...

Kommentarer
Postat av: Anonym

SOm du sa så var kl halv 1, kanske var därför inte routern fungerade. Han var lite trött Ses snart

2007-01-31 @ 07:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback