uttråkad

är jag just nu...satt nyss å fyllde i en sån där as tråkig fråga lista i min lunar blogg (hmm jag erkänner alltså nu att ajg ahr lunar, känns mindre bra måste jag säga) men det bjussar ajg på :P haha....så skoj har jag, sen sitter ajg å youtubar å bara seegar mig...haha lyssnar just nu på badger badger badger....trevlig sak det! :P haha fast nu ska jag lyssan på Fall out boy, så himla bra!! om ni inte hört dem förr? så fixa det asap! :P hehe...mkt bra det där, nästan så de kan komma i klass med Goo Goo Dolls :P hihi....

hmm...hänt annars da...jadu..inte så mkt...jobbade i helgen det va ju trevligt...eller nått..haha hade så jäkla ont i mina fötter igår att ajg inte visste vad jag hette när jag kom hem från jobbet...å så jäkla glad va jag inte heller...inkompetentare personer är ju svårt att hitta lixom...gaaah...men men det gick ju bra iaf! ;P tur det lixom :P

Sen blev det lite mys till kvällen, såg på ett oc avsnitt å sen såg vi på nyckeln till frihet (sawshank redemtion) eller nå liknande på engelska, den va bra, men jag måste nog se den igen, somnade i mitten, men början å slutet va iaf bra :P hehe...men det va så mysigt! gilla :P

så Joel, är du nöjd nu? nu har jag updaterat min blogg igen...har ju inget vettigt att skriva...hmm..jag borde plugga men det orkar jag inte...öj snart börjat CSI woohoo...trevligt trevligt :P hihi....annars da...jadu inte så mkt som händer i mitt liv serru...

Ska nog åka snowboard nån dag rätt snart å...kansk inte denna vecka men nästa? hoppas det! :D hihi..skulle va så skoj! :D särskilt med dig :P hihi

nu ska nog jag återgå til mitt youtubande å lunar töntande..haha :P

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, va bra att du uppdaterar :)
Pluggade du nått då?

2007-02-12 @ 22:26:14
Postat av: Anonym

LUNARNÖRD

2007-02-12 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback