söndag

ja denna söndag har väl vart som söndagar är mest, slö å seg! men det va faktiskt rätt skönt.

Hade en hemma kväll igår med mig själv, det va faktiskt skönare än jag hade räknat med, sällan ajg får va hemma en hel helg så där bara..:P hehe alltid ute å ränner någonstans brukar jag vara...

å nu sitter jag här å hoppas att maten är klar snart, inte för att jag är hungrig (råkade) äta två choklad bitar, men det va gott, hihi...ska träna ikväll..först ute träningen för säsongen! woo...spännande...är dock inte så sugen, men förhoppningsvis så blir det andra bullar när ajg får en boll vid förtterna :P hihi...

skönt att komma ut å röra lite på sig, få lite luft å så...gör mig nog gott! :P

Annars så händer det inte mkt, såg på The Butterfly effect 2 idag, den va helt okej, men inte alls i samma klass som originalet är...men men slöa framför den va helt ok. sen har jag mest setat här å pillat lite med min dator, rensat den från lite s.k.i.t så att säga..:P hehe konstigt hur mkt sånt man hinner samla på sig på så kort tid asså :P hihi...har kommit framtill att jag troligtvis måste köpa en xtärn hårddisk te min kära lilla bärbara, de inbyggda fylls ju så snabbt ;P hihi...

ja skola igen imorogn, trevligt trevligt! Sen så ska tydligen jag vara med på öppethus för vår linje på tisdag (?) var det har jag för mig, det fick jag reda på idag, när en viss herr ordförande berättade det för mig...hehe förhoppningsvis så ska jag klara av det... nervös...:S haha...jag är ju som jag är jag ju :P haha...

Nu va maten klar trevligt!

PUSS PUSS




20:59

Ahh...så va man hemma efter träningen da, har precis duschat å sitter nu här med en kopp varmt te å två hårdbrö mackor med kaviar (som jag redan har ätit upp) gott med lite varm dryck åt mina luftrör efter ute träningen, blir så jobbigt för de små stackars krakarna...:/ men men...skoj va det iaf! även om det kändes ovant att träna ute...men det är så himla mkt skojigare att träna utomhus än innomhus! :P hihi...

Liptons Indian Spice är så himla gott te :P hihi..

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback