rubrik?

jaha..så sitter man här å tar det lungt, ledig idag! :D woohoo nice nice! :D hade iofs planerat att sova lääänge idag, men vid åtta vakna man å va pigg, härligt det där, eller ja pigg å pigg, men inte tillräckligt trött för att somna om va jag iaf...hehe så upp å käka frukost! GOTT! :D sen försöka få igång internet igen, det kronglar å har sig. Men nu verkar det ju fungera. :) trevligt!

Gjorde klart ALLA duggor igår å! hääärligt! slipper man tänka på det, har tillräckligt med saker i huvudet nog som det är..:P kan man slappna av rejält i helgen! :D det är alltid uppskattat!

MSN är dumt kronglar bara en massa men men, verkar ju vilja fungera nu efter om installationen, så...man hoppas ju att det fixat sig! skulle ju va rätt nice lixom ;) hehe

måste gå å duscha sen...men ska nog krypa ner i sängen en liten stund till å slappa innan! :D skulle vara skönt, ska ju på fest ikväll å då kan det va skönt om man vilat upp sig lite! :P hihi..

Sen ska jag nog ut imorgon min kära Elin kommer ju hem ikväll, hoppas hon dyker upp på festen, det skulle vara sååå skoj! :D tihi... men iaf, så ska jag nog till blg imorgon å då lär det bli utgång s2? ja nånstans lär vi ju hamna iaf..:P hehe

nää nu ska jag nog ta å krypa ner å vila lite känner att jag börjar bli lite trött igen...:P  å sen duscha å sen packa grejer å sen åka hem till Rickard (festen är där)...=)

(btw, min router mobbar min dator...)


PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: kajsa

hej på dej!! HAA en kul helg =)

2007-02-02 @ 17:42:09
Postat av: Joel

Jasså? ska ni ut ikväll också alltså på s2?

2007-02-03 @ 12:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback