helgen


har vart rätt lyckad, även om det vart mycket jobb. Men iaf...

Började fredagen som så att jag sooov soov å sen sov jag lite till :P sen åkte jag in till blg (hmm jag är där oftare än hemma i falun nu asså) :P för att träffa Nathaly, vi gick sedan ner till Joel som bjöd på lite kaffe, gotti, satt där å snackade lite, sen drog vi in till stan för att gå å se Laleh, det va ju rikigt bra det ju! trodde jag faktiskt inte, inte rikigt vad jag brukar lyssna på, men gu va kul det va! :D Sen efter det åkte vi till McDonalds för att fika (vi kom inte på nått annant ställe som va öppet den tiden på dygnet (halv tio?!), så då blev det så) där träffade jag hanna å elin som köpte hämtmat för att sedan sitta i bilen på sofias gård å äta dem medans hon berättade detaljerna från hennes fika date :P hihi...sen efter ett tag, då jag å nathaly har setat å skrattat å fjantat oss på donken ett tag så ringer min mobil å då är det sötot elin som har fått för sig att vi ska skjussa hanna till mora (hennes stuga) så då gjorde vi det, tog en paus i leksand för att tanka, å sen bar det av vidare, i nusnäs blev nästa stop där nathaly fick rida på en rikigt daNathalylahäst :P sen vidare igen till färnäs (där stuan ligger) å där blev vi bjudna på fika av hannas snälla mamma, kaffe, bullar å lite mackor! det va gått sådär på nattekvisten :P hihi...sen vid halv ett bar det av hemmåt igen, strax efter två var vi i borlänge, så då skjussade jag hem nathaly igen å sj åkte ajg hem för att dö i sängen en liten stund, (klockan är nu runt tre på morgonen) närmare bestämt tre timmar, för jag skulle upp vid sex på lördag, för att vara i borlänge till strax innan sju, för att jobba, å det gjorde jag i åtta timmar (gääsp) sen hem, skjussa pappa till stan, hem duscha, plugga skjussa mamma till stan, hem plugga äta, å plugga p
lugga plugga, tack för hjälpen Toni! sen sooova (väl behövt) sen upp samma tid som lördagen (kl 06.00 alltså, eller ja rättare sagt 06.06) :P hehe...viktiga sista sex minuter det där serru :P men iaf, upp å jobba (kaos? typ ja) hem igen efter 7,5 h duscha, plugga, äta, plugga, äta, plugga plugga, telefonen, plugga, fika, telefonen, plugga, blogga typ...haha

(bilder finns på missblond.bilddagboken.se)

skola imorgon, tenta huvva...

Kommentarer
Postat av: joel

Tjillevipp

Fullt upp i helgen. Det kommer gå bra för dig i helgen. Du får komma på en efter-tenta-whiskey i eftermiddag

2007-02-26 @ 07:32:50
Postat av: Hanna

hoppas tentan gått bra!

Postat av: elin

tur att jag kommer på såna där knäppa crazy spontana roliga saker att göra mitt inatten!!! kul hade vi!!! :D och nathaly fick ju se mycket av Dalarna :P puss LOVE

2007-02-27 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback