Berta, Bert

Har namnsdag idag...(intresseklubben tar flitiga anteckningar) :P

Kåren ikväll då ska jag bli GLADER! ;) askalas som Joel skulle ha sagt?! :P hehe

skoj skoj.

Hanna å Elin ska med! wiiiee meee like! :D a LOT! :D

För att svara på kommentarerna så, JA jag är glad! :D hihi...väldans! :D:D

Fler helger som förregående eftersökes! :D hehe...

så skoj! :D fan dumma "scen" på S2, den va hård...:P hehe

aja....skoj va det iaf!

Hoppas det blir skoj ikväll! men det tror jag, är ju eliten som ska ut så :P hehe..

nää...om man inte ska ta sig å plocka ut lite money money money...fast det kan jag gö utanför Joel..:P så det behövs kanske inte...hehe...fast det är inte så skoj att bara sitta här heller...hmm..men Elin skulle inte komma förrns om typ en timme å plocka upp mig, å då ska vi hem till henne där jag ska få korv å mackisar! MUMS! :D hehe...å sen ska vi göra oss iordning, för vi är tjejer å det är kul att göra sig iordning tillsammans då! :D hehe...hon får hjälpa mig att bli lite fin :P hehe..

puss puss

Kommentarer
Postat av: Joel

japp, askalas är nog det ordet jag skulle använda i det sammanhanget. Ringde just o tjatade på er o undrade när ni kommer, o så knäppte jag upp en öl
Gottit

Postat av: elin

wihooooooooooooooo.. fast de är egentligen hanna som skriver fast de står elin.. haha.. idag kommer humorn va låg! :D

2007-02-09 @ 11:37:45
Postat av: joel

Dålig uppdatering av din blogg :)

2007-02-12 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback