happy happy

Jag är så sjukt jäkla lycklig :) spelar ingen roll att jag ligger här med världens huvudvärk å mår allmänt lite små dåligt när jag har dig. Du gör mig så sjukt jäkla lycklig, det går inte ens att beskriva i ord hur glad du gör mig och hur bra du får mig att må. =) Jag skulle nästan vilja påstå att du gör mig lyckligast i världen. Älskar dig så himla mycket min babe, du är det bästa som hänt mig :) Jag är bara så sjukt lycklig.

Det var väl ungefär det jag hade att säga...^^ hihi

just ja...hmm när är det meningen att man ska ha tid med alla saker? :O jag måste köpa julklappar å ha mig, baka peppakakshus, å peppakakor som kan hängas i fönsteret...jag vet inte när jag ska hinna med allting...ojojoj skulle ju gått på kupolen idag..men kom ju på att vi hade ett möte i skolan, som jag hade glömt bort, så det tog ju lite längre tid att komma från skolan än beräknat...sen fick jag sådan sjuk huvudvärk så nå kupolen pallade jag då rakt inte...får väl bli nån annan gång helt enkelt...:S aja

ÄLSKAR DIG!!! <3

Kommentarer
Postat av: elin

KÄRLEK ÄR BÄST!!!!

2007-12-13 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback