fredag kväll

och här sitter jag å lyssnar på Diamond Head å käkar bacon chips (hej bacon!) :) Väntar på att klockan ska ticka fram å bli 23 typ, så jag kan åka in till blge å hämta upp älsklingen på jobbet för att sedan sitta å vänta ytterligare några timmar på att klckan ska bli 02.00 å krogarna ska stänga för då ska jag köra hem Linda å hennes kompisar till Säter.
Ska bli skönt att få träffa rickard igen ikväll :) Har inte sett honom sen i onsdags :O ojojoj hihi ^^,

Längtar tills imorgon, då kommer mina andra älsklingar hit. Det är nämligen så att min bror och hans familj kommer hit då :) ska bli så skoj att träffa dem igen :) längesen nu juh..:/ men imorgon :DDDD då får jag äntligen krama om mina små brorsbarn igen :D så himla mysigt detta kommer bli :) är i värsta julstämmningen typ :) sällan jag är det nuförtiden...hmm..men iår weeei

Förra året var ju lite speciellt, då åkte jag ju å lämnade av mina föräldrar på tågstationen på julafton, det va inte massa skoj inte..men det gick bra ändå, jag hade en underbart mysig jul förra julen, under omständigheterna...

God Jul på er om jag inte hinner skriva något mer innan jul ^^

Kommentarer
Postat av: Kerstin

God jul sötis!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback