n0llning

ja så har första veckan av n0llningen för detta år passerat, mindre usel vecka med massa skoj och skratt med mina med maasar :) det var en tämligen mycket mindre usel idé av mig att vara maas är sjukt skoj :) salt som f-n xD hihi

fast är rätt sliten om man ska vara sån..:P hehe fast jag mår prima ballerina! haft en helt underbart bra första vecka på n0llningen, kan bara hoppas att andra blir minst lika bra! och att lektionerna som börjar imorgon blir bra ;) och att allt flyter på som det gör nu ungefär, då kanske till och med jag kan få känna på den där ovanliga känslan av lycka som jag har hört så mycket om ^^ miihi..

fast först jobb imorogn sen tillbaka till borlänge och leka igen :) längtar! :)

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback