my name is earl

ja det var vad gårdags kvällen/natten var ängnad åt, 15 avsnitt blev det :) hehe men sen fick vi ge oss...klockan var ändå fyra på morgonen, så ja det var väl dags att somna! :) Men skojsigt det var det :) trevligt sällskap, godis å en hel sesong (nästan) av my name is earl avsnitt...ptja kan en kväll bli bättre? Inte mkt iaf xD måste göras om nångång tycker jag ;) Najs slapp kväll blev det iaf. Och just nu sitter jag på jobbet (woow, för ovanlighetesskull?!) hehe och har inte mest för mig...vaknade lite senare än vad det var tänkt idag, så det blev lite stressigt nästan..men ja det gick ju..hade ju vart najs om man vart ledig hela dagen å...då hade man kunnat dra ett par till avsnitt juh..:/ men ja man kan inte få allt här i världen, och jag får ju betalt för att sitta här så..xD hehe

Ja nu äre inte många dagar kvar tills introduktionen, mer känd som n0llningen drar igång. Drar till blg på lördag typ (fredag kanske det redan blir) och börjar med planeringen...känner att jag måste förbi systemet innan tisdagen...eller ja innan helgen å för den delen, suck dagens i-landsproblem, hur mycket ska man köpa nu inför n0llningen? HAHA näda..blir nog rätt lungt, man har ju lite ansvar å så..så xD Man ska föregå med gott exempel osv...fast i det här sammanhanget är ju frågan om det är ett gott exempel att dricka eller att inte göra det :P hehe

Nä nu ska vi se om det finns nå mera värt att pyssla med en sväng...

HEJS ^^

Kommentarer
Postat av: elin

föregå med gott exempel och HANDLA PÅ DEJ!!!! :D

2007-08-16 @ 23:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback