:(

nu är klockan 03.57 och jag kan inte sova...men jag är inte förvånad, hade inga förväntningar på att kunna sova inatt ändå...inte efter allt..

jag vet inte hur jag ska känna inför detta...det är tomt...allt känns typ jaha..whatever eller hur man ska förklara det...allt känns så förbannat ovärt...som att jag inte orkar bry mig i nått...

kl är 04.00 och jag önskar att jag sov just nu isätllet för att sitta här å må skit...fast jag vet inte om skit är rätt ord att använda heller...vet inte hur jag ska förklara det...känns bara ja dumt allting...

ibland undrar jag om det inte skulle ha varit lättare om jag förblivit den personen jag en gång var...du vet, den där tysta tjejen i hörnet som ingen la märke till...hon som inget betydde för någon (inte för att jag gör det nu heller men ändå)...då skulle kanske saker och ting vara lättare.

fast jag vill inte vara den personen...har aldrig velat vara hon och kommer aldrig vilja vara det igen heller, men som sagt ibland undrar jag...

kl är 04.07 och just nu så känns allt bara ovärt och meningslöst...meningslöst att somna, meningslöst att vakna meningslöst att bry sig i nått....

jävla fucking helvetes cp fitt skit!! vill inte känna såhär...vill inte känna mig avtrubbad och känslolös, men det gör jag just nu...känns helt tomt inom mig...och jag avskyr den känslan!

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar dej.

2007-08-01 @ 09:30:03
Postat av: anna

hörrududu inga såna dära dumheter, vad har jag sagt? me love you å du betyder mest :)

2007-08-01 @ 16:30:03
Postat av: Beata

Jessica, vi alla älskar Dig! puss

2007-08-03 @ 13:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback