ensamt

det är ensamt att jobba natt alla andra bara sover, eller om någon nu skulle vara vaken har de annat för sig än att underhålla mig..hmm men ja andra natten jag jobbar nu, och ja det känns faktiskt rätt bra, va lite jobbigt ett tag, då saker och ting bråkade lite, men det löste sig fin fint! :) dumt att bråka med mig när jag är trött ju, då blir jag ju så försörd, men som sagt så fixade jag det tror jag :D hehe jag gör mitt bästa iaf...:)

Men det är rätt ensamt det här...är i princip klar med allt som ska göras under natten (tror jag) :) längtar tills sju då jag får krypa ner i sängen och sova lite ;) ska bli såå skönt :) sen på eftermiddagen/kvällen ska jag fara iväg till säter och träffa Linda, vi ska äta glass i stora lass på oasen :) mums mums mums

Sitter och äter en banan just nu :) (för den som ville veta lixom) ja detta blev ju en väldigt interessant blogg...men ja jag har som sagt inte så mkt att underhålla mig med, lyssnar på p3 och äta frukt det är typ det jag gör :) hehe...å plockar med lite små saker här å där när det behövs å..:P nu är bananen slut och jag har 4 timmar kvar att jobba...(Y) yaay...tiden går rätt fort mellan typ 22.00-03.00 (alltså nu) men sen efter det sniglar den sig sakta fram...det är vid den här tiden man blir som tröttast oxå...jag skulle ju spara städandet tills nu..så jag skulle ha nått att göra när jag belv trötter..men ja, så blev inte rikigt fallet nå...:) hehe har redan dammsugit och torkat golven juh...ett tag sen jag gjorde det faktiskt...hmm kanske därför tiden går fortare mellan de tidpunkterna ajg nämnde...för det är typ då man gör allt ^^ hehe

nä nu får detta svamlande möta sitt slut..

"klockan är tre det här är ekot" :D

Kommentarer
Postat av: hanna

äta frukt och lyssna på p3 tycker inte jag låter helt fel.. :)

2007-08-08 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback