tisdag

idag hade jag den enda föreläsningen jag har denna vecka....men usch va ommotiverad jag va på labben...hmm aja får ta tag i det där nån annan dag, man kan inte vara motiverad jämt heller ;) hihi jag väntar på mina böcker, sen ska pluggandet sätta igång på allvar, så det så ;) hihi

har även träffat super tjejerna idag! :D blev lite mini matkrig...HAHA ;)

sett på film har jag å gjort, Coyote Ugly...AdamGarcia är heeet! ;) haha

sen har även bloggen fått ett nytt utseende (igen) det förra va inte så snyggt...haha men nu är jag faktiskt rätt nöjd om jag ska vara ärlig ;) hihi

hanna är snäll hon, hon satt i telen med mig heeela vägen hem från blg, praktiskt taget tills jag kom till min ytterdörr! <3 LOVE! :D hihi

Nä om man inte skulle ta å krypa ner å kanske sova nu...ska ju åka in till skolan imrogon å (även om det inte är nå föreläsnngar) men vi ska börja på vårt arbete te juridiken ;) tihi...

Pöss å kram ses på stan! :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja shit va jag är snäll asså! :D

2007-04-11 @ 11:51:24
Postat av: Bjömpa!

Fan va fint det var här inne då! Alltid kul med nya designer :P Tack för välkommnandet hem :P

Vad händer för dig denna vecka då?

Postat av: nathis

hetare än hetast

2007-04-11 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback