tidsfördriv :)

TIO FÖRSTA
1. Första bästa kompis: Malena, min barndomsvän å granne...
2. Första bil: Har ingen egen men äger 1/3 av en Nissan Micra
3. Första kärlek: -------.
4. Första husdjur: Aldrig haft nått eget husdjur...
5. Första semester: Som jag minns, Australien när jag va fem år
6. Första jobb: Städare på hotell
7. Första köpta skiva: OJ och det ska jag minnas?!
8. Första riktiga kärlek: -------.
9. Första piercing: Öronen...haha räknas det?!
10.Första konsert: hm...Beach Boys i gropen i leksand?

NIO SENASTE
1. Senaste alkoholdrycken: Jäger
2. Senaste bilfärd: Körde bil hem från borlänge
3. Senaste filmen du såg: Galenskaparna Stinsen brinner
4. Senaste ringda telefonsamtal: Till Markus
5. Senaste bubbelbadet: OJ det va ett tag sedan...
6. Senaste spelade cd: Snow Patrol - Eyes Opend, å 3 doors down precis innan den...
7. Senaste kyss: Lördagen 31 mars typ
8. Senaste gången du grät: hmm...här om dagen...
9. Senaste måltiden: Några timmar sedan, fullkornspasta å prinskorv

ÅTTA HAR DU NÅGONSIN
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nä, men några jag har dejtat har blivit mina bästa kompisar
2. Blivit arresterad: Nope
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Njaa
4. Fastnat med blicken i någons urringning: mjo kanske...
5. Fått ditt hjärta krossat: Ja
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
7. Haft ett one night stand: Nej
8. Busringt till någon: Jao

SEX SAKER JAG GJORT IDAG
1. Pluggat mindre än jag borde
2. Kört bil
3. Skjussat Joel till systemet å tillbaka igen för han ville ha whiskey
4. Sovit lite framför Galenskaparna
5. Tränat
6. Duschat

FEM FAVORITSAKER UTAN RANGORDNING
1. Min familj
2. MUSIK
3. Sommar
4. Glass
5. Sovmornar

FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR
1. Hanna
2. Elin
3. Nathaly
4. Joel

TRE VAL
1. Blått eller rött? inget typ..men blått kanske om jag måste välja
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Choklad eller chips? hmm...blanda?

TVÅ SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR
1. Resa
2. Skaffa familj

EN SAK DU ÅNGRAR
lite olika små saker typ...inget häpnansväckande...

Kommentarer
Postat av: Tessan som är med Carro, du vet hon som Carro shotade öl med...

Hahahaha! Beach boys i Leksand?? Va sjutton gjorde dom där? =D

2007-04-11 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback