tidsfördriv...

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- Tills imorogn, runt kvart i fem snåret eller så (på morgonen ja...)

Använder du flip-flop´s även när det är kallt ute?
- Nä, då blir man ju kall...dumt

Vilken var den senaste filmen du såg?
- Oj...öhm...firewall kanske?

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- En resa någonstans...

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

- Nope...brukar dock försöka nocka mig själv genom att slå huvudet i väggen med jämna mellanrum

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
- hm...ingen...men i bilen äre the clash

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
- O'boy om jag måste välja men helst juice

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
- Mjoda..

Vad åt du senast?
- Varmamackor!

Använder du huvtröjor?
- Ja

Kan du vissla?
- Jovars...nå slags ljud blire iaf...

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
- Mjo...fem i tolv grejset som man gick på när man gick i grundskolan

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
- Berg & dalbanan

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- Det skulle inte förvåna mig...

Är du blyg inför det motsatta könet?
- Joda..men jag kan va blyg inför stora folkmassor i sig...spelar ingen roll om det är tjejer eller killar 


Vilken film kan du alla replikerna till?

- tja, jag kan väl recitera några scener ur vissa filmer...men kan inte alla repliker i nån film tror jag...

Äger du några bandT-shirts?
- hmm..jo någon äger jag allt


Läser du för skojs skull?

- Absolut

Pratar du några andra språk?
- Engelska, lite tyska (väldigt lite) å spanska (liiite liiite)

Har du gråtit offentligt?
- Ja...vem har inte det?

Försöker du alltid lära dig nya saker?
- Försöker och försöker, men det händer väl att man lär sig nått ibland.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
- Ja, skulle vilja ha en tatuering

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- Inget måste, men det är ju inge fel med det...

Kan du kasta macka?
- Ibland...

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
- Beror väl på...

Gillar du att flyga flygplan?
- Jo det gör jag, älskar att resa, blir bara lite flygsjuk (blir åksjuk i bilar å för den delen) så det är lite jobbigt, tror det är för att jag sover så förbannat lite på plan...haha

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Omtänksamhet och socialkompetens

När sov du senast på golvet?
- minns ej...

Gillar du din boendesituation?
- Ibland så...men en egen lägenhet skulle inte sitta helt fel


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- för att fungera rätt få, för att va pigg, runt en 7-8

Äter du frukost dagligen?
- Ja, man blir ju svinhungrig annars...jobbigt

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
- Fullbokade yees, stressiga...nja...

Vilken är din favoritfrukt?
- gillar de flesta frukter men mango är en stor favourit


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

- Nja inte precis...

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Joda...men stavar som en kratta själv så...HAHA

Tror du på liv på andra planeter?
- I'll believe it when I see it ;)

Tror du att Gud är man eller kvinna?
- Juryn är inte enig...

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

- Olika

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
- Sikta mot stjärnorna så når du trädtopparna

Sover du på sida, mage eller rygg?
- Somnar alltid på sidan, men brukar vakna upp lite olika...typ med madrassen över mig å annat konstigt...

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
- Aldrig ens tänkt tanken...hmm har DU nå förslag?

Tycker du om att krama folk?
- Jo det är inte så fel...

Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?

- Ja det gör det...

Vilka böcker har fått dig att gråta?
- Finns en del

Tycker du att du är attraktiv?
- Nej det tycker jag inte, och kommer nog med mitt självförtroende aldrig att tycka det heller...

Vad är du allergisk mot?
- Damm typ...:S haha å vissa pälsdjur ibland typ..:S

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?

- Nope...varför har vi tänder?!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

- hmm...ja ajg et ju vad mina föräldrar hade planerat att döpa mig till men det talar jag inte högt om ;)

Är det omoraliskt att vara otrogen?
- Ja!


Är det moraliskt acceptabelt att döda i krig för att försvara sitt land?
- Oskyldiga stryker ju med de å..så det är det väl inte

Är det okej att en rik person köper en fattig persons njure för 1 miljon kronor?
- Tja är båda med på det så why not?

Är det okej att köpa sexuella tjänster om den som säljer får 1 miljon kronor och ingen hallick får några pengar?
- Knock yourself out...

Är det moraliskt acceptabelt att höja priset på en snöskyffel från 150 kr till 800 kr när det snöar?
- nee inte exakt

Är det acceptabelt att ge dödshjälp?
- I vissa fall så ja...

Är det viktigt att den som mördar får sitt straff även om vi vet att han aldrig kommer att göra om det?
- Man ska aldrig säga aldrig, men staff det ska de ha, å hårdare å, men inte dödsstraff...(eller iband käns det som att de förtjänar det men aja)

Tycker du att man har mindre rätt till vård om man själv har förorsakat sin sjukdom, exempelvis genom narkotikamissbruk?
- Alla har rätt till vård, de om några behöver väl vården mer än andra, eller?

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?

- Nää inget som fastnat

Vad tycker du om fildelning?
- That is good shit jaao :P hehe

Varför bloggar du?
- För att jag har för mkt fritid enligt vissa? Men för min egenskull, för att skriva av mig av å till å för att fördriva tid när man har tråkigt!

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
- Nej, vänskap är viktigt! Man måste hitta en bra blans mellan de två..

Har du funnit harmoni i ditt liv?
- nää skulle jag väl inte påstå att jag har

Hur ofta lagar du mat hemma?
- Inte så ofta, men nån gång ibland

Vad skulle du göra med ett friår?
- Resa, resa, resa å just det ja RESA!!

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
- Thai mat är ju förbannat gott men grekiskt är inte helt fel det heller...de mesta går ner ja! :D

Är du pinsam på fyllan?
- Det skulle jag inte påstå att jag tycker att jag är ;)

Människa som gör dig enbart ledsen?
- Finns väl nån här å där, dock väldans många färre nu än vad det gjorde förr..

Människa som gör dig enbart glad?
- ingen kan enbart göra en annan glad, alla har vi upp å ner studner i våra relationer till andra

Värsta känslan?
- Olyklig

Favorit tv-program?
- Grey's Anatomy, Gilmore Girls å One Tree Hill (Jericho är inte så dum den heller)

När grät du senast?
- Det va inte så länge sen (som vanligt då da)

Är du vidskeplig?
- inte nu, men va när jag va liten typ...

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
- Asså om man skulle ändra på något skulle saker å ting inte vara som de är...å vissa saker som är som dem är just nu vill man ju ha kvar...andra inte..

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
- Har klarat mig än så länge så..:P

Vill du säga förlåt till någon?
- Nää inte precis...

Vad tror du på?
- tro, det gör man i kyrkan!

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
- ingen helst...scen skräck!

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
- Lycklig definitivt!

Vad är lycka?
- Olika för alla

Vilka personer beundrar du?

- De som pallar med allt

Vem var din första kärlek?
- inte rätt att säga att jag haft eller inte haft någon första kärlek...

Har du mobbat någon?
- Det har jag säkert, både omedvetet å medvetet...dock blivit utsatt för lite "mobbning" själv så...aja

Vilket djur skulle du vilja vara?
- hur ska man veta det? en elefant kanske...känner mig ju ändå som en sån så...

Har du någon fobi?
- mjo, småkryp är inte mina vänner, getingar å sånt usch de skrämmer mig! å fästingar BLÄ för dem...kan inte gå i högtgräs äns...HAHA mörker kan vara jobbigt ibland å..men det va mer när jag va liten

Kommentarer
Postat av: joel

Kasta pennor på jocke är kul

2007-04-18 @ 15:42:33
Postat av: Joel

"""Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Joda...men stavar som en kratta själv så...HAHA"""

Rätt svar på det är: "JA det är jag"

2007-04-18 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback