söndag

ska börja med att be så mkt om ursäkt till hanna för mitt flitiga bloggande på sista tiden! ;) hihi

Idag har vart en skön dag, lungt på jobbet GÖTT! slutade vid halv ett ungefär...härligt. Sen gick jag hem till Malin å satt där med Malin å Nathaly å pratade å skrattade å hade det väldigt trevligt! Sen kom vi på den lysande idén att gå till kupolen, å efter att va vart in på h&m å jag köpt mig ett nytt linne (oops inte meningen) :P så gick vi till Wayne's å fikade GOTT! :D Sen satt vi där tills de stängde vid 17 så då gick vi till Willys så Malin å Nathaly kunde handla lite, sen gick Malin hem till sig, å jag å Nathaly gick hem till henne å drack te å hade det trevligt, sen åt vi fruktsallad alla student :P å sen glass med frysta hallon å blåbär (mums) Sen så ringde joel å undrade vad vi hade för oss, så efter att vi ätit upp glassen gick vi ner dit å sa hej för han hade precis kommit hem, SÅ skoj att se honom! :D Sen gick Nathaly upp till sig, å jag å Joel satt å mobbade varandra som vanligt å sen till bådas lycka kom Playa del sol ut på svt.se så då såg vi det! Det va skoj! :D hihi...VÄÄÄLDIGT å spännande å :P haha....Sen blev klockan typ 23 å jag tyckte det va dags att dra sig tillbaka, så jag gick upp till Nathaly å hämtade mina grejer (tack för lånet av byxorna btw) :P å sa hejdå till henne, sen så åkte jag äntligen hem,. å nu sitter jag här, efter att ha käkat kvällsmat (hm kl tolv typ) men det va gott ändå...hmm känns som att jag ätit, ätit å ätit idag..:P HAHA ;) men det är gott så..:P

Sitter å lyssnar på Stephen Lynch just nu, jag å Joel upptäckte även att han ska komma till sthlm å uppträda! :D:D vill se JA!! :D HEHE hoppas det går att fixa..:P hihi

Nu ska jag ladda upp lite bilder på bilddagboken hade jag tänkt ;P




PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: n

hihi dt var gott med fruktsallad ala student

Postat av: jessica

VÄLDIGT! :D hihi

2007-04-09 @ 10:37:55
URL: http://jessicaamie.blogg.se
Postat av: joel

fruktsallad är jätte gott

2007-04-09 @ 18:22:43
Postat av: Anonym

tur att inte jag åkte med dig hem

2007-04-09 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback