musik

dagens måsten är 3 doors down!

helt klart nått av de bästa genomtiderna! svår slaget!! :D

å Metallica då da...shit måste fixa in lite mer sånt på mp3n :P hihi

å sen till det bästa av allt, NATHALYS musik! asså fatta va bra den är! det är mitt dagens måste för muik å! :D hihi



"Allt en dag bara föll, och jag velig blev.
Vet ej längre vad jag vill, eller hur jag ska räcka till.
Kan någon mig på detta svara? Jag ber.
Jag vill bara se, se hur jag ler utan att
allt känns falskr och fel.
Jag vill inget mer."





"Låt mig bara leva
och bli glad i samma veva
Jag själv ej vet hur detta ska gå till
jag vet bara att jag vill, vill leva
och bara vara glad
och inte känna mig som ett visset
blomsterblad."

Kommentarer
Postat av: Hanna

fan jessica... här kommer man in på din blogg och ska läsa ditt senaste inlägg tänkte mna.. då ahr du skrivit trehundrasextioåttamiljoner stycken.. de är jobbigt att läsa alla dom när man är bakis... fuck that shit!

Postat av: Nathaly

I love youuuuuuuuu

2007-04-08 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback