jessica lever igen

hrm hrm...skulle ju på kåren i torsdags, så vi grillade innan å satt ute å pratade å drack (och kastade sönder hannas mobil) å hade det jätte skoj, vid fem tiden kom elin å ivars igen, å vi tog oss upp till skräddarbacken för att va barnvakt, vilka stjärnor vi är, ungen soven å vi pimplar champange. MUMS...

kom tillbaka till jaxbananen, å då hade det blirit röj...vi var glada och jag vart glaaaader...dock en aning FÖR mkt...detaljer behöver inte anges här...men vette fan vad som hände...skyller på champangen å whiskeyn som jole hälde i mig..;) hehe men jag hade skoj ändå...lite olycksamt att tjejerna som skulle med mig på kåren inte kom in utan mig...DUMMA!! men de va glada ändå så det gick ju bra! :D hehe

Idag blire hem till moster å morbror å lite gratis fylla med grillat, sen till blg å feeesta! haha...(utan champangen denna gång) är fan fortfarande seg i skallen...HHAHA

Om det är någon som känner att jag behöver säga detta så FÖRLÅT FÖR I TORSDAGS!!! så då var det sagt...

Ikväll ska vi ha såå förbannat skoj! å ikväll ska jag vara så där lagom onykter inte så det slår över...:P

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

Jag ska bli askalas och härja runt och dansa massa. Huvudvärk, och illamående, de får vi ha imon! Sötis =)

2007-04-28 @ 15:00:18
Postat av: Anna

hahahaha :D vi ska äga S2 å dansa järnet å ha så svinigt kul verkligen hahahaha :D:D:D:D:D:D ses snart ;) Puuuuusssss på dä!

2007-04-28 @ 17:21:03
Postat av: joel

Du drack på egen hand, helt o hållet :)

2007-04-28 @ 21:33:59
Postat av: Bjömpa!

Ja det blev la en helt klart lyckad kväll detta. :P Får se när vi drar ihop nån förfest här på locus igen då. :)

Postat av: HAnna

du behöver inte be om ursäkt.. vi hade så koj ändå! HEHE

2007-04-30 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback