jessica is feeling a bit tired

va ju som sagt taxi chaffis åt kompisar igår, nu är jag trött, även om jag inte gjort mycket vettigt idag, eller jo jag skrev klart arbetet till Juridiken...blev kanske inte så bra..men aja...får duga nu, orkar inte!

Sen har jag läääst, en vanlig skönlitterär bok, fatta hur läge sen det va, fett skönt! palla göra nått anstränagande idag. haha

skola imorgon...slutar 12 gött mos det iaf! Ska dock sitta kvar å pilla med arbetet, måste ju samman ställa de olika delarna vi har skrivit i gruppen. Hoppas det går fort...sen på kvällen ska jag ut å äta med mitt fotbollslag. Trevligt, vi måste göra något åt den dåliga närvaron på träningarna (inte för att jag är något bra exempel) men jag gör mitt bästa!

Nu ska nog jag lägga mig å kika på lite Jericho å sen sova, skulle inte vara helt fel det inte!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Angelika

skönlitterära böcker är deffinitivt bättre än skollitteratur...vänta till sommaren, då är det skönböcker slukning som gäller, hehe

2007-04-15 @ 22:50:40
Postat av: nattasfattas

du är HOOKED!
på jericho

thihi
ppusssass kommer hem idag skönt!

2007-04-16 @ 08:48:27
Postat av: Joel

Jag brukar inte läsa sånna böcker särskillt ofta. Har dock läst Gåtornas Palats, den är sketa bra, borde du läsa

2007-04-16 @ 08:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback