idag


"Lay beside me, tell me what they've done
Speak the words I wanna hear, to make my demons run
The door is locked now, but it's open if you're true
If you can understand the me, than I can understand the you"


har jag skrivit lite på mitt arbete (läs väldans lite) sedan träffat Malena å fikat med henne på café du&jag, det va trevligt! Skoj att man fick träffa den tjejen innan hon åker hem till London igen! :D Sen traskade jag runt lite på stan å kikade på alla kläder som jag inte har råd med :/ men men har man inga pengar så har man inte...haha

Sen åkte jag hem, pratade med Nathaly i telen trevligt, hon skulle åka hem över helgen, så vi ses inte förrns nästa vecka..:/ lite trist men skoj att prata med henne iaf! :D

Sen när jag kom hem spelade jag gitarr...det va skoj! Å gick rätt bra å...tihi...öva öva öva det är det som gäller, jag kan iaf spela heela somewhere over the rainbow med judy garland, ja jag vet, är rätt lätt låt, men bra att börja med om man inte plockat så mkt förrut :P tihi...sen spelade jag lite piano. OJ vad mkt man hittar på att göra när man borde göra skolarbete...haha

aja...man kan inte va motiverad jämt, å jag ska skriva ett arbete så jag måste vara in the mood för det så att säga..;) hihi

Jaha...vad har jag mer gjort? uppdaterat bilddagboken har jag...å så har jag hmm gjort ett "purity" test....hehe...(http://www.puritytest.net/) ja har man tråkigt så har man..:P hehe

ikväll blire la inge speciellt, ska ringa hanna sen tänkte jag å snacka med henne om imorgon...ska ju iväg å sola lite...sen måste jag prata med hanna om helgen, jag kan nog inte följa med ut nå...inga pengar här inte...:/ men men..

"What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you...
What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there, 'cause I'm the one who waits for you'
Or are you unforgiven to?"


Kommentarer
Postat av: Hanna

iiiiiiiiiiiits

2007-04-12 @ 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback