huvudet fullt av tankar, musik är bra! (:

finns det något bättre när man har huvudet fullt av tankar än musik?


Imogen Heap - Goodnight and go
Jem - Mabye I'm amazed
Metallica - The unforgiven 2
Metallica - To live is to die
3 doors down - Landing in London
3 doors down - Father's son
Jason Mraz - I'm Yours
Gary Jules - Mad World
Håkan Hellström - Magiskt men tragiskt
Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt

me love musik, skulle inte kunna leva utan den!

ja, jag har huvudet fullt av tankar och funderingar (ovanligt nee?!) men musik är bra, och jag är glad ändå, det va länge sedan jag mådde så här bra om jag ska vara ärlig. Det va länge sedan som jag kände mig så här glad. Men samtidigt är det det som gör mitt huvud fullt av tankar och funderingar tyvärr...:/ men jag mår bra, och jag lever livet! Det är väl det man ska göra som 20 (snaaart) åring? hihi leva å ha kul!

Note to myself: Sluta oroa dig så mkt! (: Le och va glad! :)

Nu blire sängen å Grey's anatomy!

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback