hmm...

har preics kommit hem från träningen, (inte vart hemma länge) å joel skrev detta till mig på msn:

int main()
{
string Jessica;
Jessica = "seg";
}

Tydligen va jag seg tyckte han...för jag fattade inte vad han menade...men han vägrede ju förklara så...aja

Som sagt, idag har jag tränat för första ggn på lääääge, men det va inte så skoj nå...:/ hade sett frem emot det massor, men det blåste så mkt, jag är lite halv förkyld, plus att jag sov lite innan träningen så ja, jag var väl helt enkelt seeg...HAHA aja...Denna vecka blire till att sitta hemma å skriva en hel del skolarbete å roa sig med det, sen på fredag blire sola med bästigaste Hanna, sen vet jag inte vad som händer...utgång på lördag kanske...är dock inte så sugen...visar sig väl...fått förfrågan om fika på fredag å...får se vad som händer...aja

Nu bör jag hoppa in i duschen för även om det blåste å va kallt å jäkligt så bör man duscha efter att man tränat ;) tihi...

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback