helgen

har vart as skön! :D kolla bilder på bildagboken (ligger under länkar) slapp fredag, va gjorde jag då...hmm just ja...hehe somnade i tv soffan vid typ 21 eller så...vaknade gick upp å la mig i sängen å sov tills tio dagen efter! :D Välbehövligt om man säger så...;) hehe

sen igår, ja då började jag dagen med att hjälpa hanna med hennes mobil, var lagom mojsig sådär...gjorde mig iordning å tog mig sedan hem till min moster å morbror å åt å drack gott! :D (gratis grundning va fan) sen kom beata å hämtade mig, vi plockade upp hanna på stan sen drog vi vidare till borlänge, och då närmare bestämt locus för förfest!

En kväll kan inte bli annat än skoj när man får umgås med de man tycker om! Massa trevligt folk. Skrik å tjoandes, en trashad mobil (hannas mobil ligger numera utspridd över locus...may it rest in peace) bus...;) tihi...fylla glada miner! skratt å kärlek! Om det INTE är receptet på en lyckad och rolig kväll ja då vete fan vad som är det asså ;) hihi

Idag har mest vart slapp, åkte hem till hanna å käkade med beata elin ivars å hanna så klart...spagetti å köttfärssås stod på menyn, men godiset innan va fan bra gott det å! :D hehe å CocaCola shit va gott det va! :D hehe...

å nu så sitter man här igen...lagom seg i skallen, ska snart hoppa in i duschen, ska upp till skolan imorogn så ska väl krypa ner i sängen å se om man hittar nått skoj att kika på...

PUSS PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Beata

jag ade trevligt både idag och igår! Du har rätt - de handlar om att umgås med de man tycker om! ;)

2007-04-29 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback