helgen som varit

ja i helgen har det blivit en del festande...började lördagen med att jobba i några timmar, sen hem å gö sig i ordning å VÄNTA på att folk skulle göra klart h.skole provet å annat, sen vid 18 tiden bar det iväg in mot blg, där vi först fick sitta å  vänta lite till hemma hos elin, innan vi kunde dra vidare till Locus, där förfesten skulle äga rum. Det va rätt mycket folk, alltid skoj! :D Carro du är härlig du! Och jag vet att jag är lite damp ibland å att det oftast inte finns nån hejd på mig! hihi...sen bar det ut på s2, blev lite "drama" först, men inget seriöst...lite ord bråk så att säga, som det så lätt kan bli när tjejer fått i sig lite...(jag satt undertiden i en kundvagn å visste inte rikigt vad jag skulle göra, btw, jag fick plats i barn stolen i den utan att fastna mkt viktigt) haha...
För en gångs skulle gick vi lite tidigare så det va ingen kö när mna kom fram till s2, GÖTT! :D å där inne var det rtt lungt, men efter en liten stund fylldes placet å man fick nästan inte plats längre...där dansades det en massa, länge sen det va så skoj på s2 faktiskt! :D nice nice!

Igår (söndag) vare tenta fest, så då börjades det med en lung dag för att återhömta sig lite efter lördagens strapatser, spelade lite wii å bara slappade mest, sen satt man ute i solen å solade lite GÖTT! :D fick även joina fransmännen i lite volleyboll spelande...men de pratade bara franska med varandra å det tyckte jag va lite dumt, så då ville inte jag va med mer...

Gick till Hemköp å inhanlade lite käk inför grillningen som skulle bli till kvällen, (synd att inte fler va med men det va skoj ändå) blev grillspätt med potatissallad å vitlöksbröd! MUMS! :D Så där satt vi på en bänk å käkade mumsig mat å njöt av god dricka å pratade å hade det trevligt i solljuset! Sen började det bli lite kyligt, så då drog vi oss tillbaka till mångatan för lite hederlig mångate förfest! Där blev det en hel del kortspelande å annat skoj! Sen var det bara att dra sig vidare mot kåren, där var det inte alls samma drag som det brukar vara...plus att jag va lite seg, hmm...aja sånt som händer! Va iaf väldans skoj! Dansade å hade det trevligt med Nathaly! Mysig tjej det! :D och det var väl i stort sätt allt....

Hade introduktionskurs idag å...till kurserna Kriminalteknisk datavetenskap 1 och Utredning av Databrott låter väldans interessant! Kan nog bli lite små krongligt, å jag kommer nog få lägga rätt mkt tid på det, men det är det värt, plus att det kommer bli så kt roligare om jag faktiskt känner att jag kan! :D hihi

Nu ska jag dra mig tillbaka å vila lite efter allt...är lite trött om jag ska vara ärlig! hehe..:P





pssst...bilder finns på bilddaboken ;) *pekar snällt på mina länkar* ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är fortfarande fascinerad av att du fick plats i barnstolen i kundvagnen!

2007-04-02 @ 22:22:05
Postat av: Carro

haha för fan! soft helg med andra ord.
jag känner mig helt djävla slut nu.

Postat av: tjocksteffe

ja var glad att du överlevde kundvagnsscenariot.. både rally o sitta barnstol;P vi har ju ingen vinkelslip :O

2007-04-03 @ 04:20:19
Postat av: Anonym

2007-04-03 @ 04:20:57
URL: http://tjocksteffe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback