har tråkigt

okej, jag sitter här å har mest tråkigt, så då gjorde jag sådana där trevliga test man kan gö som tidsfördriv, ett av dem va, "vilken ledare är du" å svaret jag får är:
image16
hmm..okej?! HAHA


Å enligt film testet "what classic movie are you?" fick jag detta resultat:

image17

Aldrig hört talas om den ens...HAHA aja stämmer kanske inte rikigt till hundra procent nå...:P


gjorde detta på denna sida:
http://similarminds.com/
ni får leta runt lite för att hitta testen men det va inte så svårt..:P



Kommentarer
Postat av: Bjömpa!

Hehe jag blev Bill Clinton jag :P

Men ja du denna veckan blir oxå en del plugg å grejjer. sen till helgen blir det till å vara fotograf på kåren. Då får du komma och posera lite i baren :D

Postat av: Hanna

den där outfiten som moder teresa har tycker jag du ska köra nästa gång vi går ut! Du kommer bli en hit jessica! :D

2007-04-12 @ 10:46:38
Postat av: mackan

vad var det för länk till testen ?

2007-04-12 @ 15:38:37
Postat av: mackan

jag blev gudfadern.. "Living by the mafia code" tydligen , och sen Abe Lincoln, som tycker om att ha det lugnt å skönt för det mesta förutom nåt blodigt inbördeskrig då å då..

hehe.. där ser man

2007-04-12 @ 16:17:08
Postat av: mackan

jag blev gudfadern.. "Living by the mafia code" tydligen , och sen Abe Lincoln, som tycker om att ha det lugnt å skönt för det mesta förutom nåt blodigt inbördeskrig då å då..

hehe.. där ser man

2007-04-12 @ 16:17:08
Postat av: Anonym

hmm blev JFK

2007-04-12 @ 16:37:54
Postat av: natta

Raiders of the lost Ark! yeah

2007-04-12 @ 16:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback