grillat är godast!

bakat idag, kladdkaka på vitchoklad! det va gott! hjälpte Maria med det, skoj att träffa henne idag! :D Sen åkte jag hem till hanna där vi förbrädde grillning (se bilddagboken för bilder) det va aaaaas gott! :D:D

imorgon blire å grillning, men vad blire på lördag? bara fest? HAHA locus blire iaf! :D skoj ska vi ha!! ;D shit va skoj vi ska ha tjejer!

En stoooor kram till alla kompisar (nya som gamla) Ni gör livet värt att leva! :D

Hanna: hon ställer alltid upp! Vad det än gäller! <3
Elin: värdens goaste och omtänksammaste tjej <3
Joel:  Min tjejkompis i killförpackning ;) en av mina bästa kompisar
Nathaly: henne kan man berätta allt för
Malin: så himla rolig tjej
Ivars: världens bästa toakompis! :D
Rickard: Världens snällaste å goaste kille! :)
Beata: Party person! :D sååå snäll!!

Idag har jag köpt ett par jeans av Jonna (hannas granne) dom sitter som ja jag vet inte vad, men tajt äre..:P hehe det blir outfiten imorogn...tillsammans med nått linne! :D å på lördag blire nått annat! :D hehe..

Nu ska jag återgå till mitt telefonsamtal med hanna, sen sova! :D

PUSS PUSS NATTI NATT!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitsssssssss

2007-04-25 @ 22:56:45
Postat av: elin

Halvalkis <3

2007-04-26 @ 08:04:49
Postat av: joel

hahaha Tjejkompis. Hoppas att du hade roligt igår innan du gick :)


Om två veckor är det sittning, o sen PPP, det blir kul det.

2007-04-27 @ 12:43:06
Postat av: Beata

Jessica, jag älskar dig med! :D

2007-04-27 @ 13:57:19
Postat av: Anna

HAHAH vi är så jävla bäst på att gå på toa haha :D halvalkis på heltid :D

2007-04-27 @ 15:54:48
Postat av: Anna

HAHAH vi är så jävla bäst på att gå på toa haha :D halvalkis på heltid :D

2007-04-27 @ 15:55:18
Postat av: nathisa

jao mao!
åker hem imorn, det ska bli jätteskönt!
puss

2007-04-27 @ 22:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback