finding the perfect man

idag var jag å hanna ute å gick på promenad under den strålande solen, vi gick där runt kolgården å snackade en massa...

vi kom även fram till hur den perfekta mannen skulle vara,

han skulle:

ha (enligt mig)...

...mörkt rätt kort hår (fast får gärna ha en frisyr ändå)
...en känsla för humor
...en hjärna
...en åsikt (helst flera)
...ett öra för musik (då alltså gärna kunna spela gitarr)
...ett sinne för romantik
...en "välbyggd" kropp (allt är relativt)
...en drivkraft (vilja åstakomma något)

han ska även:

vara...

...godhjärtad
...snäll
...hjälpsam (ja jag vet typ samma sak allt men ändå)
...rolig
...smart
...söt (huvudsaken är att jag tycker det)
...intresserad av någonting

han skulle även:

vilja...

...göra mig lycklig
...se mig skratta
...hålla min hand
...skratta/gråta med mig i dåliga/bra/roliga/what ever filmer
...mitt bästa
...hjälpa mig
...ha mig

trevligt samtalsämne tycker jag! :D hihi

sen när vi kom hem lagade vi mat, blev thai wook med fullkorns spagetti i! blev jätte mumsigt! :D kom även på att vi skulle skriva en kokbok, en maträtt på samma tid som att koka pasta. hihi men gott blev det iaf VÄLDIGT gott!! :D sen åkte jag (hanna fick följa med) till blg för att plocka upp pappa å två av hans arbetskamrater å sen skjussade jag hem dem till falun, och JA det va i den nya Nissan Micra, det ni...fem pers i den lille bilen...haha trodde knappt det va möjligt, men den blev lite baktung så att säga..;) tihi..

nä nu ska jag kika vidare på Jericho, väldans bra serie det där ju! :D hihi
ska bara lägga upp bilder i bilddagboken, jag å hanna blev lite spralliga i vårsolen! :D hihi

PUSS GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: joel

hehe, passar in på några men inte alla :)
Fylletaxi ikväll?

2007-04-14 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback