en helt vanlig söndag?

Som jag sa i föregående inlägg så var jag trött å hade väl mest tänk lägga mig å sova å slappa på kvällen, alltså blev det ingen träning. Men när klockan är så där runt en kvart i fem på kvällen störtar jag in i duschen och gör mig lite snabbt iordning för att hinna med kvart över fem bussen till borlänge. Blev en liten impulsfest hos Rickard, hade väl förväntat mig en sådär fem personer eller nått...men tro fan att det blev så, vi var nog runt en 15-20 st inklämda i hans etta ett tag där. Blev Stehen Lynch på tv, sen Guitar Hero, å efter det (när alkoholen hade sinat) blev det gitarr spelande och allsång! (högljudd sång) så där satt vi å skrålade å hade det allmänt roligt, å vid en sådär kl ett på morgonen eller så ringer det helt plötsligt på dörren alla tystnar och tror att det är en granne som ska be oss hålla käft, det är söndag för i helvete, men icke, det är någon kines/japan/thai eller whatever lixom. Som bara kikar in å tycker vi verkar ha det väldans skoj, han blir inbjuden, försvinner i ung 10 minuter och kommer tillbaka med en hel jäkla låda med  aquatini (va fan lixom? är det sant?) Ingen var vid detta laget särskilt blyg, så det gick åt fort, så då hämtar han en kartong till...tjena lixom! :D klockan blev väl en närmare tre tiden innan de sista personerna hade gått hem och vi lade oss å sov!

Impulsfester är då helt klart roligast!  :D hehe helt sinnessjukt! På en söndag lixom?! :P Å alla va på va fan! Det är så det ska vara :D GÖTT!

Resultatet blev dock att jag fortfarande är trött...men det var det värt! :D haha

Nu ska jag återgå till att lyssna på föreläsningen som jag för tillfället sitter på...;)

Kommentarer
Postat av: elin

yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

2007-04-24 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback