blablabla

sitter i skolan just nu, slutade vid 12, men har setat kvar å arbetat med ett arbete med min grupp...

längtar tills tre...bara en timme kvar nu, sen ska jag gå å träffa elin å ivars på stan å sen ska vi sätta oss å fika i liljekvistparken blad alla a-lagarna...men det är soligt så det ska bli skönt.

Idag vaknade jag på rätt sida så att säga...vet inte om jag somnade om å vaknade på fel alldeles nyss...svårt att säga, men lika glad som jag var när jag vaknade är jag då rakt inte, ska bli skönt att komma ut ur denna datasal å sitta ute i solen å njuta lite med en glass i handen! det skulle vara gott...fick 15 kr av pappa så jag kan köpa mig en glass, det va snällt tycker jag! Då blev ajg glad! :D

Ikväll blire till att käka med fotbollslaget på lämpligt matställe i centrala Falun...gott...

Nu ska jag göra nå vettigt...eller ja försöka iaf...lär ju kanske inte fungera så bra...men man kan ju alltid försöka...

Puss hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback