Be the best you can be

Började dagen med att gå upp kl 04.45 (tiiiidigt) för att ta mig till jobbet å vara redo att börja jobba kl 05.30 (tidigt det å) sen jobbade jag i 7,5 h (alltså till 13.00, läänge) sen åkte jag å tankade (tanken va tooom) sen skulle jag egentligen ta bussen till skolan för att sätta mig där å plugga, men eftersom att jag fick lov att jobba en aning längre än vad jag trodde jag skulle behöva så fick jag lov att ta den nytankade bilen istället...satt i skolan å pluggade några timmar, kändes nästan som att jag kanske lärde mig något, som vanligt krävs det typ några veckor extra för att det ska sjunka in mitt huvud..men men...sen åkte jag hem, fick dock sitta i bilkö i typ 10 min eller så...tydligen varit nån olycka precis vid Ica Maxi rondellen i blg...stod massa polisbilar å nån brandbbil å en ambulans där, å två lite mindre hela bilar...blää...men kom tillslut iväg...åkte å hämtade min mamma, sen åkte vi hem, jag gjorde mig iordning å åkte iväg å tränade 30 min senare..:P hehe va riktigt skoj på träningen idag...även om jag blir lite matt på att jag ALDRIG kan träffa mååål...aja sånt som händer det är lixom inte meningen tydligen...HAHA ;)

Och nu är jag här..ca 17 timmar efter att jag steg upp ur sängen idag...ska sova snart ska till skolan imorogn...

Just ja...anledningen till att jag bloggade överhuvudtaget, det som jag egentligen skulle skriva var att JAG HAR UPPDATERAT BILDDAGBOKEN HANNA! ;) Ni andra kan å få titta...:P hehe

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

rekomenderar alla att ta en titt i bilddagboken på de otroligt heta bilderna på mig!

2007-04-19 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback