onsdag

så va det bara en dag kvar i skolan da, för jag har inga lektioner/föreläsningar imorgon (torsdag) nice, då kan jag soooova lite! men sen borde jag nog plugga lite å...lite dåligt på den sidan, hmm aja!

Men detta betyder iaf att det snart är jul, jag ska göra klart mina sista klappar idag, sen så är det fritt fram för julen att dyka upp...:P

Hade laboration idag! det gick bra, dumma sorta bild med 81 cluster, jobbigt när man gör slarvfel då...blir så drygt att kolla igenom! men tillslut så fungerade det! :D klockrent så att säga! :D det va skönt! Synd bara att jocke han dyka upp å se att vi hade lite problems...hmm..men men vi klarade det iaf! :D:D

Fick förresten tillbaka min omtenta idag å! :D woot woot! säger jag bara! För jag klarade den! Nu borde det ju firas! hmm...synd bara att ingen annan kan såhär mitt på en onsdag...:P

Nä nu ska jag gå å pyssla med lite julklappar...

Ha det toppen!

PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Joel

Ja, grattis får man säga igen då kan du sluta fundera på den. O bara tänka på kluster, sektorer och FAT tabeller :)

O sen redovisningen :) Men det är lugnt, det är ingen fara med den. Om det skulle vara så att vi får gå upp, och du inte vill, så löser vi det :)

Men jag vet att du skulle klara av det. BTW apelsin jos är jätte gott. Vi ses i möra, nu ska jag till kupolen o shoppa litte, fick ju mitt CSN idag

Ha det
Kramar

2006-12-21 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback