Nyår

Ville bara säga Gott Nytt År alla!

Hoppas att ni får en super härlig dag/kväll/natt med mkt god champange! ;)
Sj blir jag till att ligga ner bäddad i sängen, för jag är sjuk! Spydde imorse, det va ju skoj,...inte rikitgt men ändå. Mår bättre nu iaf, inte illamående längre, men jag tror jag har rätt ordentligt med feber, då jag inte kan resa mig upp utan att det snurrar till lite i skallen, det är inge skoj! Tog en panodil för ett tag sen, å la mig å kolla på Gilmore Girls, det va skönt! men jag tror inte att den drog ner min feber så mkt, för jag är fortfarande alldeles tung i skallen...

Blir ingen fläskfilé eller oxfilé middag för mig ikväll som det var planerat, konstigt eller hur? :P hehe...känner inte precis för att sätta i mig någon mat alls idag, hmm.,,bantning? :O näda...men jag är inge hungrig, kommer nog inte bli det heller, och om jag blir det vet jag inte om jag vågar äta något. Blir lätt så när man är sjuk,

Nä nu ska jag ta å krypa ner under mitt dubbla täcke för jag fryser lite igen nu!

Gott Nytt År igen! och ha så skoj!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback