lördag...

aka dan före dopparedagen... :P

Jaha..så var det 23 december igen, å julafton imorgon, känns kostigt, känns inte som jul...tycker det känns som att det lika gärna kude va 2månader kvar...hmm..men men...

Hemma är det smått kaos...det sista måste packas innan imorgon, hm...jag är nog inte fullt lika lugn för detta som jag vill påskina, men jag vill inte oroa någon annan....kunde inte sova inatt heller, jag som va så duktig å gick å la mig tidigt för att ajg skulle upp kvart över fem imorse (jobba) men sen vaknade jag runt två tiden å somnade inte om förrens runt fyra, sen ringde klockan så fint en timme senare...nice nice, det är fan inte meningen att jag ska få vara utvilad...hör inte till min vardag längre...hrmpf  men men...hoppas på att man kan sova lite imrogn ,fast då måste klockan ringa innan nio för jag ska agera lite taxi...fast det är helt okej! :D hehe..sen ska nog jag våldgästa mitt jobb lite å käka frukost där! :P hihi...gott gott! ;D

Imogon gäller det...spännande...eller något...fan jag har inget vettigt att skriva...

Bör tillägga: VARSÅGOD HANNA, det va så lite så...:P

Jag har aldrig haft så här lite julkänsla innan...känner mig mer eller mindre tom inför denna helg, men men...ska bli kul att gå ut den 25:e iaf! :D:D aja...nu ska jag ta å gö nå annat...kände att ajg inte rikigt hade nå vettigt att skriva...men men

(BTW: present te morbor å moster klart! :D jag kan jag :D blev hur brasom helst å :P tihi...)

God Jul på er alla! osv...

Kommentarer
Postat av: kajsa

GOO JUL JESSICA! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback