helgen m.m

jahapp..så har ännu en helg passerat i mitt liv, denna var en utav de lite bättre helgerna! :D jobbade i lördags, lungt å trevligt, klar på några timmar! :D nice nice...

Sen vart det utgång på kvällen på S2, det va skoj! Rikigt skoj...hade det rikigt mysigt heela kvällen! hihhi...

Sen vart det söndag, eller ja..det vart söndag innan utggången tog slut...men iaf..
Då inhandlades det julmat, sen lagades det ett litet julbord å sen så blev det lite julklappsbyte, men efter det så va ajg å alla andra rätt trötta så då bar det av hem till falun igen...för jag va i blg hela helgen...Elin har ett bra hus hon! å en sköön säng! :D hehe...å våga inte säga nå annat..:P hihi

Hoppas på fler sådana kvällar/nätter/dagar mysigt!

Nu så har mina päron börjar se på House utan mig...hmm...aja jag får väl kolla någon annan gång da...

Idag har jag vart i skolan, kom hem vid halv sju tiden...va trött hungrig å grinig...suck! har haft en sån där jobbig dag, eller jag har väl en fortfarande...kunde inte sova imorse...så jag va trött...sen krongla min usb-disk för mig när jag höll på att skriva en labrapport...då ville jag grina lite för jag blev så matt...gr döda ting ska inte bråka! :P hehe


__________________________________________________________________________________
update kl: 23.42

Fast nu känns allt mkt bättre :D usch, jag hatar att ha dåliga dagar, inte van med att inte vara glad juh ;P händer inte så ofta...:P hmm...tur det! Undra om man kanske ska gå å lägga sig snart...hmm...tål att tänkas på :P hehe kl är ändå tjugo i tolv...å jag ska upp rätt tidigt imrgon :P men jag är inte nå trött längre...är lite närvös för imrogon, då får man tillbaka tentan från helvetet...:S hoppas man klarat den! Skulle vara sååå sköööööööööööönt! :D å då ska det firas! :D det har jag redan lovat folk så, förhoppningsvis så ska man kunna hålla det å! *cross my fingers* :P undrar hur mkt ajg kommer sova inatt...troligtvis inte mkt...kommer väl bara att ligga å grubbla...suck men men..sånt som händer av och till här i livet!

Puss på alla underbara människor som finns där ute...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback