fredag

ja dagen började väl som vanligt...skola, föreläsning, sen lite möte och gejs...
Sen sprangs det runt på kupolen ett tag, letade julklappar, men råkade köpa en tröja till mig själv istället. :P blir lätt så...hehe Men det var iaf skoj! Allt blir så mkt roligare när man har sällskap! :D hihi...

Men det jag hade tänkt skriva i dagens blogg var något mer seriöst än om mitt liv. Titta ut genom ditt fönster, vad ser du? Snö? nää jag tänkte väl det, bar mark, kala träd och mörker...mäst mörker nu iofs men ändå...Man skulle kunna tro att det va oktober ute å inte december. Igår sa de att vi kan vänta oss upp till 6+ grader på julafton...HALLÅ?! vart tog vintern vägen? Jag vill inte ha vinter mellan januari å maj. Jag vill ha vinter mellan november å januari typ...sen kan det bli sommar! LÄÄÄNGTAR redan till sommaren å vintern har inte äns börjat...hmm kommer bli en låååång väntan för mig, suck!  Klimatförändring? hmm....en aning kanske!

Jag va duktig idag iaf, lyckades hitta julklapp till mamma, hanna , julklappsbytet, å så en present till Beata! :D duktig flicka (klappar på huvudet typ) :P

Har kvar att köpa julklapp till: Pappa (+födelsedags present, men jag vet vad jag ska köpa), Fredrik (vet typ vad jag ska köpa), Sandra, Malin(vet typ vad jag ska köpa), Louise(vet typ vad ajg ska köpa) å Rickard(vet typ vad jag ska köpa) Så nästa vecka blir det väl till att fixa det sista...funderar på om jag ska ta pappas present senare dock...så slipper ajg stressa så fasligt! :P hehe...men men....Skönt att veta vad man ska köpa iaf! ;P Fast min syster är ett annat problem, jag har ingen aning, sååå svårt! hmm...nått litet som är enkelt att skicka...måste klura lite på det!

hmm...blev inte så seriöst ändå!

I helgen ska jag jobba, å festa! va ett tag sen nu! :P hihi...
SKOJ!:D

Ha det!

Kramar//Jessica

Kommentarer
Postat av: Joel

Jag var o köpte julklappar idag jag, Usch va människor är jobbiga när dom är många. Stressade o irriterade (irriterande)

2006-12-18 @ 13:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback