första...

jaha...så har även jag ramlat ner i blogg träsket da...hmm oförväntat? nja aknske inte! Mest är det Joels fel, han jiddrade en massa om bloggar igår så då blev jag oxå sugen juh! ;P

Igår klippte jag mig! :D alltid lika trevligt, men det vart lite dyrt...1380 riksdaler det ni! men man måste ju få unna sig något ibland å eller hur? Jag menar det är ju snart jul, är det inte meningen att man ska köpa julklappar till alla då? (inklusive sig själv?!) Det gjorde iaf jag! :D Men jag har jobbat hårt för mina pengar så jag får spendera dem på vad jag vill och det är alltid skoj!

Annars så händer det väl inte så mycket i mitt liv...skolan rullar på som vanligt, har precis avslutat ett projekt, eller avslutat är fel ord, men vi håller iaf på med det...inge interessant...

Snart jul oxå, sällan jag har vart i så lite julstämmning som detta år, detta slår allt! Har inte pyntat någonting alls, och kommer inte att göra det heller, ingen idé. Hade tänkt sätta upp granen, men orka lixom, helt meningslöst när man är själv så det struntar jag i! För första gången någonsin så har jag ännu (jul nästa vecka) inte köpt en ända present...ovanligt för mig, brukar ha det där klart i goood tid, men icke (ikke kanske?) inte iår...Lyssnade på lite julmusik i bilen, men inte äns det fick mig i humör...hrmpf tråkigt men men...sånt som händer! Jag kommer ihåg när jag va liten! Julen va det bästa jag visste! Gillar fortf julen en massa särskilt att man får träffa alla släktingar å så...men det känns ändå inte lite speciellt längre...fast detta är en ganska speciell jul för mig å. Men det är ingenting vi ska gå in på här...men men...

Undra om man kan lägga upp bilder här å...hmm det måste undersökas! ;P Får ta å göra det nu!
Ha det så himla bra nu alla!
och GOD JUL eller nått sånt...

_________________________________________________________________________________

Uppdatering, kl 20:00 (typ)

Så har man ätit da, american takeaway pizza, det va gott, men nu är jag bra mätt attså :P hehe...har lyssant på julmusik i bilen nu igen! hela vägen ner på stan, upp till lassarettet (hämtade mamma) och hela vägen hem! Kom på en låt jag måste lyssna på! "Tomten jag vill ha en riktig jul" den är såå sööt! Känns dock fortfarande som att det inte är jul snart, dumma väder! Känns som att det typ är oktober eller nått...suck! För en gångs skull så längtar jag efter snö! Det ni! det är inte varje dag inte...men nu så! :P Det är så himla mysigt!

Tänk er:

Mörkret har fallit, du sitter inne med levande ljus tända, snön faller sakta till marken (det ska INTE va blötsnö, den är jobbig) stjärnorna glittrar på den klara himlen. Så himla mysigt! Finns det nå mysigare än att krypa in under en filt, med ljus tända och kolla på en film? inte mycket som slår det inte! Fast för att det ska bli så där extremt mysigt så är det alltid mycket trevligare med sällskap! :D det är A och O :P hihi..

jaja..det var väl bara det jag ville säga....

Kommentarer
Postat av: Joel

kul att man kan inspirera någon. Du har inte lyssnat på rätt julmusik om du inte kommer i stämning, men det är förmodligen som du säger, att avsaknaden av snö spelar in också.

2006-12-14 @ 16:57:18
Postat av: Kristin

Hej hej! håller med om att det borde va mer snöö.. har sett fram emot snö nu ett tag,, men det bara regnar... vill ju till romme ju..!! Juliga kramar //

2006-12-14 @ 20:19:44
Postat av: Markus

HEJA :) Saknar oxå julstämningen..

2006-12-14 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback